Offers in:
Offers for:

Joolz lambskin footmuff for Joolz Stroller

This product is currently not available.
From €219.95 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Joolz Colour:

Please select a variant

  • 560015-A
Subscribe to the newsletter now Exclusive offers & discount promotions
The comfy soft lambskin footmuff by Joolz keeps your child in the Joolz Day, Day 2 or Joolz Geo... more
"Joolz lambskin footmuff for Joolz Stroller"

The comfy soft lambskin footmuff by Joolz keeps your child in the Joolz Day, Day 2 or Joolz Geo stroller nice and warm even in freezing temperatures.

Characteristics of the footmuff:

  • High quality lambskin footmuff
  • Lining made of 100% wool - especially soft and breathable
  • Footmuff keeps your child cozy in the winter
  • Automatic climate control
  • Lambskin footmuff can be converted into a cozy seat liner
  • Mounting with 5-point harness
  • Outer fabric is water repellent and resistant to snow and rain
  • Colour: black
  • Suitable for the Joolz Day, Day 2 and Geo stroller
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "Joolz lambskin footmuff for Joolz Stroller"
30 Aug 2021

Alles Tip Top

Alles Tip Top

21 Mar 2021

Toller Lammfellfußsack für den Joolz Kinderwagen.

Toller Lammfellfußsack für den Joolz Kinderwagen.

28 Dec 2020

Sehr gute Qualität. Hält gut warm, wir

Sehr gute Qualität. Hält gut warm, wir werden den Fußsack weiter testen

14 Dec 2020

Top Qualität

Top Qualität

8 Dec 2020

Toller Sack

Toller Sack

17 Nov 2020

Tolles Produkt. Schnell und verlässlich geliefert

Rasche Lieferung nach Vorkasse. Originalverpackt. Der Fußsack von Joolz ist sein Geld wert. Angenehmes Material, gute Handhabung. Unser Kleiner liebt ihn.

29 Oct 2020

Hochwertige Verarbeitung, warmer Fußsack. Leider nicht in

Hochwertige Verarbeitung, warmer Fußsack. Leider nicht in der passenden Kinderwagenfarbe erhältlich

21 Oct 2020

Sein Geld absolut wert, toller Fußsack!

Der Fußsack ist qualitativ sehr hochwertig und überzeugend. Mein Kind sitzt gerne gerne drin ohne zu frieren aber auch ohne zu überhitzen.
Er passt perfekt in unseren Joolz day 3.
Verbesserungswürdig finde ich nur die Magneten zum umschlagen des oberen Teils, die sind etwas schwach und halten nicht so gut über dem Bügel. Schöner wäre es natürlich wenn es eine größere Farbauswahl geben würde aber das sind nur kleine Kritikpunkte. Trotzdem würde ich den Artikel 5 Sterne geben.

21 Oct 2020

Buy

Hochwertig und passgenau. Hält unglaublich warm. Absolut empfehlenswert trotz hohem Preis. Super ist auch die Tatsache dass das Fell bis um das Köpfchen herum geht. Einziges Manko ist die geringe Farbauswahl. Das ist aber klagen auf hohem Niveau.

Write an evaluation

The fields marked with * are required.

Viewed